Servis spektrometrů a analyzátorů
Firma BAS Rudice spol. s r.o. provádí rychlý a spolehlivý autorizovaný profesionální záruční i pozáruční servis na trhu v ČR a SR.
Vyznačuje se nejen rychlostí, ale i nejvyšší kvalitou poskytovaných služeb a díky široké zákaznické základně i velmi příznivými cenami servisu. Servis provádíme na všech dodaných spektrometrech a analyzátorech od BAS Rudice.
Charakteristika servisních služeb:
- Náš servis vyniká rychlostí a profesionalitou.
- Provádíme 100% autorizovaný záruční i pozáruční servis.
- Máme vysoce profesionální tým 7mi dedikovaných servisních techniků s mnohaletými zkušenostmi.
- Jsme připraveni Vám vždy vyjít plně vstříc.
- Pro všechny dodávané přístroje máme 100% náhradních dílů i spotřebního materiálu na našem centrálním skladu v Blansku, tj. ideální poloha mezi ČR a SR. Použití centrálního skladu je jednou z velkých výhod našeho servisu.
- Na objednávku provádíme pravidelné roční kalibrace a certifikace kalibrací dle EN ČSN ISO 9001:2016.
- Pro případy zásahu vyšší moci (povodně, přepětí, zásahy bleskem …) máme k dispozici několik náhradních přístrojů, které jsme schopni prakticky okamžitě našim zákazníkům zapůjčit.
- Používáme vždy a pouze originální díly přímo od výrobců spektrometrů.
- Disponujeme nejširším vybavením CRM materiály pro kalibrace v ČR a SR.
- Servisní středisko má po předchozí dohodě možnost příjmu a výdeje přístrojů i mimo běžnou pracovní dobu.
- Naše řešení používají i podniky v režimu 24/7 a tomu jsou naše služby plně přizpůsobeny.
Centralizovaný servis:
Výhodou centralizovaného servisu je, že servisní technik vyjíždí ze servisního střediska, kde je i centrální sklad náhradních dílů. Technik tedy vždy vyjíždí plně vybaven všemi potřebnými náhradními díly a je schopen závadu odstranit na místě prakticky ihned při příjezdu.
Kontakt na servisní podporu:
V pracovní době (všední dny od 7:00 do 15:30 hod) je primárním číslem pro servisní a aplikační podporu telefonní linka:
+420 541 126 090
Jedná se o ISDN30 linku, která podporuje souběžnou podporu více zákazníků současně. Mimo uvedené hodiny kontaktujte prosím přímo Vám přiděleného servisního technika na jeho mobilním telefonu.
Využít můžete i možnost ohlášení emailem na adrese bas@bas.cz kde Vás prosíme o uvedení typu přístroje, sériového čísla a popisu Vašich potřeb.